שיפוץ ושיקום מעליות

חברת "ה.ש.א.י.ל פתרונות למעליות בע"מ" הינה מהחברות האיכותיות בארץ בשיפוץ ושיקום מעליות. אנו מציעים שירותי שיפוץ ושיקום מכל הסוגים למעליות, חשמליות והידראוליותMRL
ברשותנו ניסיון עשיר, ידע רב, ציוד מקצועי מתקדם, שיטות עבודה חדשניות
בהתאמה לכל התקנים והאישורים המחייבים.

שיפוץ מעליות אינו דבר של מה בכך, כל מעלית המשרתת נאמנה את דיירי הבניין סובלת מבלאי טבעי, מפגמים מכאניים בחלפים שונים, מבעיות חשמל והידראוליקה בהתאם לסוג המעלית. כדי לשפר את איכות החיים ועל מנת להבטיח מעלית תקינה ובטוחה מומלץ בעת הצורך להזמין שירותי שיפוץ מעליות מהחברה.

צוות מקצועי מומחה מגיע לבניין שלכם על מנת לבחון מה מחייב שיפוץ וכיצד לתכנן את השיקום, לאחר מכן אנו מכינים הצעת מחיר לוועד הבית, ולאחר אישור התקציב נקבע מועד כדי לשפץ את המעלית במהירות ובמיומנות, עם הפרעה מינימלית לשגרת החיים של כלל הדיירים בבניין..

בין השאר, שירותי שיפוץ מעליות כוללים שדרוג מכאני וחשמלי של מכלולי המעלית, לדוגמה החלפת לוח פיקוד ומערכת חשמל, החלפת מכלולי ההרמה לשדרוג חוויית הנסיעה במעלית ולעצירה רכה בין התחנות, החלפת גלגל הינע פגום וכיוצא בזה. בנוסף, שיפוץ מעליות עשוי לכלול החלפת דלתות או צביעה מחדש, שדרוג ועיצוב תא הנוסעים מחדש.

במהלך שיפוץ המעלית אנו מבצעים בדיקה יסודית כדי לגלות פגמים ולאבחן תקלות קיימות ועתידיות. העבודה מבוצעת על ידי צוות מקצועי הכולל אנשי מקצוע מהשורה הראשונה בארץ. כל עבודה מסופקת עם כתב אחריות ואנו מתחייבים לשירות אמין, יעיל ומהיר, לשימוש בחלפים באיכות גבוהה ובהתאם להנחיות היצרן והתקנים המחייבים.

להזמנת שירותי שיפוץ ותיקון מעליות התקשרו עכשיו או השאירו פרטים באתר ונחזור אליכם בהקדם!

קומה אחת מעל כולם
מחלקת המעליות מעניקה שרותי תחזוקה ושיפוץ למאות לקוחות מרוצים .
החברה פועלת לפי תו התקן המחמיר – ת"י 2481 – ובעלת הסמכה לביצוע עבודות אלו ע"י משרד העבודה .
מס' רשיון החברה –52 – מעיד על הוותק והניסיון המקצועי שלנו .
השירות למעלית מתבצע ע"י טכנאי הבית המנוסים של החברה בשיתוף מהנדס ומעליתנים מוסמכים.
מחלקת המעליות שלנו מתמחה בטיפול – אחזקה מונעת שוטפת אשר מסייעת לחיסכון כספי בהמשך הדרך ולנסיעה חלקה ובטוחה .

בה.ש.א.י.ל פתרונות למעליות בע"מ משתמשים בחלקים מקוריים ואיכותיים המותאמים לכל סוג מעלית ועומדים במבחני התקן המחמירים ובכך מבטיחים נסיעה שקטה,בטוחה ואמינה .

לה.ש.א.י.ל פתרונות למעליות בע"מ מחלקה מיוחדת המתמחה בשיפוץ מעליות הן בהיבט הטכני והן בהיבט הדקורטיבי המתבצע תוך שיתוף מעצב מעליות מהשורה הראשונה.