מדיניות האיכות

הנהלת החברה מכירה כי איכות המערכות שהיא מוכרת ושירותיה מהוות תנאי להצלחתה ולכושר התחרות שלה.
על כן, החברה תשים דגש על הבנת צרכי הלקוח ועמידה בציפיותיו, חתירה לשיפור מתמיד במערכות, בתהליכים ובשירות.

החברה תפעל במסגרת מערכת ניהול האיכות המבוססת על תקן 9001:2015ISO
תגדיר יעדי איכות ותחתור להשגתם.

עקרונות מדיניות האיכות אותם ההנהלה מטפחת, מיישמת ומובילה תוך הקפדה יתרה על ישומם:

  • מימוש האיכות הרצויה תוך עמידה בזמנים, קיצור זמני תגובה ואספקת מוצרים ברמת איכות גבוהה.
  • פיתוח מדדי איכות במתן שירות, הטמעת תרבות איכות והפקת לקחים.
  • הגדרה ובקרה של תהליכי שירות ובדיקה אשר יבטיחו שימור והוספת לקוחות מרוצים.
  • הבטחת איכות יעילה בכל הדרגים, תמנע הוצאות מיותרות ותתרום לפעילות יעילה של החברה.
  • מעורבות, מחויבות ומנהיגות לאיכות של מנהלים.
  • בקרה על ספקים וקבלני משנה.
  • עמידה בחוקים, צווים ותקנות.
  • הכשרת כוח האדם באופן שוטף.
  • אחזקה ויישום של דרישות מערכת ניהול האיכות 9001:2015ISO
  • שיפור מתמיד של אפקטיביות מערכת האיכות.

שרון ברדה מנכ"ל
20/05/2024